Οι Εκπαιδευτές μας-Διοικητικό Προσωπικό

Ο ρόλος του παιδαγωγού του Play & Learn είναι αυτή του μέντορα και του οδηγού. Ως παιδαγωγοί παρατηρούμε τα παιδιά, ακούμε τις ερωτήσεις τους, τις ιστορίες τους, βρίσκουμε τι τα ενδιαφέρει και στη συνέχεια ενισχύουμε το παιχνίδι τους για να μπορέσουν τα παιδιά να ανακαλύψουν σε βάθος τα ενδιαφέροντά τους.  Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα δεν είναι φτιαγμένο από πριν. Τα projects αναδύονται από το ενδιαφέρον των παιδιών και είναι μακρόπνοα.

Η ομάδα των εκπαιδευτών του Play & Learn εκπαιδεύονται με συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα βασισμένο στις αξίες και στη φιλοσοφία του Play & Learn. Η πρώτη εκπαίδευση στο Play & Learn διαρκεί περίπου 1 μήνα. Στη συνέχεια ανανεώνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα με in servive training στο Play & Learn.

Agapi LiapakiΗ Αγάπη Λιαπάκη είναι η Διευθύντρια του Play & Learn. Είναι νηπιαγωγός, κάτοχος ΜΑ in Arts in Music Education, 2ου επιπέδου Orff και Διπλώματος για τη Διεύθυνση Κέντρων Προσχολικής Αγωγής. Τα τελευταία χρόνια χαίρεται να συμμετέχει σαν ομιλήτρια σε συνέδρια για θέματα που αφορούν την ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών. 

Δούλεψε ως εκπαιδευτικός στην Αμερική με παιδιά ηλικίας 2 έως 16 χρόνων και εργάστηκε σε ιδιωτικά σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με διαφορετικές εκπαιδευτικές φιλοσοφίες: Μοντεσσοριανά, Ακαδημαϊκά, Μουσικά και σχολεία εμπνευσμένα από το Reggio Emilia της Ιταλίας αλλά και σχολεία της Ελληνικής Ομογένειας. Επίσης εργάστηκε ως Διευθύντρια Κέντρου Προσχολικής Αγωγής για λογαριασμό της φαρμακευτικής εταιρείας Bristol-Myer Squibb and Bright Horizons (100 καλύτερες εταιρίες στην Αμερική) καθώς και Σχολική Σύμβουλος για το University of Memphis.

Το 2009 επέστρεψε στην Ελλάδα μετά από 13 χρόνια εργασίας στην Αμερική. Βραβεύτηκε στη Σουηδία από την ΟΜΕΠ (Παγκόσμιο Οργανισμό Προσχολικής Αγωγής) για τη συνεισφορά της στην εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη. Η δράση της για τον Κοινωνικό Αποκλεισμό βραβεύτηκε επίσης μέσω πανελληνίου διαγωνισμού από την Ελληνική Υπηρεσία Υποστήριξης για το E-twinning (Ευρωπαϊκή δράση του προγράμματος Διά Βίου Μάθησης). Από το 2016  παρακολουθεί με μεγάλο ενθουσιασμό το εκπαιδευτικό σεμινάριο της Νέας Λακανικής Σχολής Ψυχανάλυσης.

To Play & Learn γεννήθηκε στη σκέψη της πολλά χρόνια πριν την υλοποίησή του. Οι συναναστροφές που είχε με παιδιά και γονείς από όλο τον κόσμο καθώς και οι γλωσσικές εμπειρίες με αλλόγλωσσες οικογένειες διαμόρφωσαν τη φιλοσοφία της. Πιστεύει ότι στις μικρές ηλικίες η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας γίνεται με αβίαστο τρόπο. Όλα τα παιδιά ανεξαρτήτου κουλτούρας παίζουν και μαθαίνουν στην ίδια γλώσσα, τη Γλώσσα του Παιχνιδιού. Τα αγγλικά αλλά και κάθε γλώσσα είναι ένας από τoυς τρόπους που τα παιδιά εξοικειώνονται και μαθαίνουν στο σχολικό περιβάλλον. Στο Play & Learn η εμκάθηση των αγγλικών είναι το μέσο για την ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών.

Το 2011 δημιούργησε το Play & Learn- Μαθαίνω Αγγλικά Παίζοντας (Κέντρο Ξένων Γλωσσών) και το 2016 το Play & Learn Preschool (Κέντρο Προσχολικής Αγωγής) για να βοηθήσει τα παιδιά να αναπτύξουν το αυτοσυναίσθημά τους και να μεγαλώσουν καλλιεργώντας την κριτική τους ικανότητα μέσα από την εκμάθηση των αγγλικών.

Nicola Dalziel is an experienced early education and childcare professional with extensive knowledge and understanding of working with children and young people. She is passionate about the importance of play in the promotion of learning opportunities to assist in a child’s development, experiences and understanding of the world.

She has a BA hons in Literature, Art History and Culture and studied drama production as a part of my degree. She first became interested in play when she worked as a Playworker in an Adventure Playground in Glasgow, Scotland, working with children and young people, including children with special needs. From this experience she gained a Scottish Vocational Qualification (SVQ) in Playwork. She is a qualified SVQ assessor and have experience of training and teaching adults to work within the childcare setting. She was an Early Education and Childcare lecturer in Falkirk, Scotland, where she gained a Higher National Certificate in Early Years Education and became an internal verifier for SVQ’s.

Since she was a child, she has always loved books and value them as a wonderful creative tool f or learning. One of her favourite authors is Roald Dahl. She has read many of his books as a child and continues to re- read them as an adult. He said: Life is more fun if you play games and she believes that to be true.

Combining her work and educational experiences with her love for play makes her an enthusiastic worker, hoping to make children’s learning memorable and most important, fun!

Μαρία ΜοζάκηH Μαρία Μοζάκη αποφοίτησε από το Παιδαγωγικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Κρήτης το 2015 και έκτοτε φέρει τον τίτλο της παιδαγωγού για την προσχολική ηλικία.

Τον Ιανουάριο του 2017 μετακόμισε στην Αγγλία όπου εργάσθηκε ως νηπιαγωγός σε Reggio Emilia & Te Whariki inspired school setting. Μέχρι και το Φεβρουάριο 2020 απασχολούνταν σε Preschool room με παιδιά ηλικίας από 3 έως 5 ετών, εστιάζοντας στην μέθοδο του play based learning.

Επίσης έχει πραγματοποιήσει μια σειρά επιμορφώσεων που αφορούν την ειδική αγωγή και εκπαίδευση, την Reggio Emilia Approach, την προστασία της σωματικής & ψυχικής υγείας του παιδιού αλλά και την προαγωγή θετικών προτύπων & συμπεριφορών στην τάξη.

Στόχος της μέσα από την αλληλεπίδραση με τα παιδιά είναι να τα ενθαρρύνει ώστε να πειραματίζονται & να εξερευνούν για την ανακάλυψη της γνώσης , να τα βοηθήσει στην ανάπτυξη της ανεξαρτησίας τους αλλά και να γίνει συνοδοιπόρος τους σε ένα ταξίδι που σκοπό θα έχει την καλλιέργεια αξιών όπως είναι η ευγένεια, ο σεβασμός της διαφορετικότητας, η αλληλεγγύη , η ομαδικότητα και η συνεργασία.

Αποτελεί ιδιαίτερη χαρά για την ίδια που θα γίνει αρωγός στην προσπάθεια τόσο των γονιών όσο και του Play & Learn που στηρίζουν το έργο της ολόπλευρης ανάπτυξης των «πολιτών του αύριο».

Η Μαρία Μπαλταδάκη είναι κάτοχος ενός ΒΑ σε Λογοτεχνικές Σπουδές και ενός μεταπτυχιακού σε Δίγλωσση Μετάφραση. Η εύρεση της σωστής ισορροπίας μεταξύ θεωρίας και πράξης και η ενσωμάτωσή της στη διδασκαλία με αποτελεσματικό τρόπο είναι κάτι πολύ σημαντικό για αυτήν καθώς πιστεύει ακράδαντα ότι μόνο όταν κάτι έχει δοκιμαστεί στην πράξη φαίνεται η αξία του.

Οι γλώσσες πάντα αποτελούσαν ένα πάθος της και η μελέτη της Ελληνικής Νοηματικής γλώσσας είναι κάτι που επίσης τη γοήτευσε εξαιτίας του πλούτου από μη-λεκτικά νοήματα που περνάνε απαρατήρητα από τον περισσότερο κόσμο. Σε αντίθεση με τις ομιλούμενες γλώσσες, αυτή μπορεί να αποδώσει κάθε είδους έννοια, κυριολεκτική και μεταφορική, με μοναδικό τρόπο.

Στη συνέχεια, παρακολούθησε ένα μονοετές πρόγραμμα Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας στο Πανεπιστήμιο του Ρεθύμνου, στο Τμήμα Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης έτσι ώστε να εκσυγχρονίσει περαιτέρω τις διδακτικές και αφηγηματικές της τεχνικές. Από τότε, έχει συμμετάσχει με ενθουσιασμό σε ένα μεγάλο αριθμό σεμιναρίων και επιμορφωτικών συνεδριών που της ήταν ενδιαφέροντα.

Όταν δεν βρίσκεται σε μια τάξη, λατρεύει να πηγαίνει για τρέξιμο, να ακούει μουσική, να οδηγάει, να συναντά σημαντικούς ανθρώπους και να χαζεύει τις γάτες της.

H Στέλλα Κωνσταντουδάκη είναι καθηγήτρια αγγλικών με σεμινάρια “ Overcoming Dyslexia”του Πανεπιστημίου  Yale, “ Ειδική Αγωγή: Διεπιστημονικές Πρακτικές Σύγκλισης’’ του ΚΕ.ΔΕ.ΒΙ.Μ Ε.Κ.Π.Α, “Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων”, του Go Learn, “Οδηγός Επιβίωσης στις Εξετάσεις-Ελένη Λιβανίου” του οίκου Burlington Books, “Webinar for Teachers-Will Generative AI ruin creativity?” του Πανεπιστημίου Yale, Unlearn-Relearn των Good News

Της αρέσει να βοηθάει τους μαθητές της να πετυχαίνουν τους στόχους τους με τον δικό τους ρυθμό, προσαρμόζοντας  τον τρόπο διδασκαλίας ανάλογα με τις ανάγκες των μαθητών. Έχει διδάξει σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και την ενδιαφέρει να μαθαίνει και κάτι από τον κάθε ένα μαθητή.

Είναι πολύ σημαντικό γι’ αυτήν να εξελιχθεί ως καθηγήτρια οπότε συνεχίζει να  παρακολουθεί  σεμινάρια και προγράμματα σχετικά με νέες μεθόδους διδασκαλίας και ψυχολογίας.

Είμαι περήφανη που ανήκω στο Play and Learn, ένα σχολείο με φιλόξενο, συμπεριληπτικό και συνεργατικό πνεύμα. Το να συμμετέχω σε μια κοινότητα που εκτιμά την ανάπτυξη, τη δημιουργικότητα και την ομαδικότητα με εμπνέει καθημερινά να προσφέρω τον καλύτερό μου εαυτό και να υποστηρίζω κάθε παιδί ώστε να φτάσει στο πλήρες δυναμικό του.

Η Ιωάννα Φωτάκη είναι καθηγήτρια Αγγλικών για σχεδόν 16 χρόνια. Είναι απόφοιτος της Σχολής Αγγλικών της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης Αθηνών. Επιπλέον, έχει ολοκληρώσει με επιτυχία το εξειδικευμένο πρόγραμμα στην Ανάλυση της Συμπεριφοράς στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, το οποίο εμβάθυνε την κατανόησή της στις μαθησιακές διαδικασίες και στις μεθόδους παρέμβασης. Κατά τη διάρκεια της ακαδημαϊκής της πορείας, συμμετείχε επίσης σε προγράμματα εκπαίδευσης υποψήφιων καθηγητών Αγγλικών (ELT Pre-Service Training Programmes), όπως: Διδασκαλία της Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσας σε Παιδιά, Νευρο-Γλωσσικός Προγραμματισμός (NLP) στην Εκπαίδευση, ΔΕΠΥ και Μαθησιακές Δυσκολίες, Διαταραχές Γραφοκινητικής Επίδοσης (Δυσορθογραφία) – Αξιολόγηση και Τεχνικές Παρέμβασης, Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και/ή Υπερκινητικότητα (ΔΕΠΥ) – Αξιολόγηση και Τεχνικές Παρέμβασης και Διαφοροποιημένη Διδασκαλία. Μιλάει ελληνικά, αγγλικά και βρίσκεται στη διαδικασία εκμάθησης της ιταλικής γλώσσας.

Πέρα από τη διδασκαλία, εργάστηκε στην ομάδα συγγραφής και επιμέλειας των νέων εγχειριδίων Αγγλικής γλώσσας του ελληνικού δημόσιου τομέα, κάτι που θεωρεί μοναδική ευκαιρία να συμβάλει στη δημιουργία σύγχρονου και καινοτόμου εκπαιδευτικού υλικού.

Αναλογιζόμενη τις εκπαιδευτικές της εμπειρίες, συνειδητοποιεί τον πολυεπίπεδο ρόλο του εκπαιδευτικού: όχι μόνο να παρέχει γνώσεις αλλά και να καλλιεργεί αυτοπεποίθηση, κριτική σκέψη και περιέργεια. Πιστεύει ακράδαντα ότι οι δεξιότητες που αποκτούν τα παιδιά στην τάξη τα συνοδεύουν σε όλη τους τη ζωή, διαμορφώνοντας τόσο τον χαρακτήρα τους όσο και την οπτική τους για τον κόσμο.

Από το 2010 είναι αρχηγός Λυκοπούλων (ηλικίες 7-12), προωθώντας την ομαδικότητα, τη συμπερίληψη και τη θετική στάση κατά τη διάρκεια των εβδομαδιαίων συναντήσεων και των υπαίθριων δραστηριοτήτων. Επίσης, υποστήριξε ενήλικες αρχηγούς στον σχεδιασμό και την υλοποίηση δημιουργικών προγραμμάτων, παιχνιδιών και δράσεων κοινωνικής προσφοράς. Παράλληλα, έχει συμμετάσχει εθελοντικά σε μη κερδοσκοπικές οργανώσεις μαγειρεύοντας και σερβίροντας γεύματα για άστεγους συνανθρώπους μας. Επιπλέον, αγαπά πολύ τα ταξίδια – κυρίως στο εξωτερικό – καθώς και τις κατασκευές, ενώ της αρέσει να μαγειρεύει συχνά για την οικογένεια και τους φίλους της.

Η συμμετοχή της στο Play & Learn αποτελεί φυσικό βήμα στην πορεία της, καθώς ταυτίζεται βαθιά με το όραμα της παιγνιώδους, ουσιαστικής και παιδοκεντρικής εκπαίδευσης. Ανυπομονεί να συνεργαστεί με τα παιδιά, έχοντας πάντα κατά νου τον ύψιστο στόχο της: να βοηθήσει κάθε μαθητή να ανακαλύψει και να λάμψει με τον δικό του μοναδικό τρόπο!

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

Η Χριστίνα Κουγιούρη είναι Κοινωνική Λειτουργός, απόφοιτη (2016) του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου Κρήτης. Έχοντας ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην Διαφορετικότητα όπου απαρτίζει την κοινωνία μας συνέχισε τις σπουδές της ολοκληρώνοντας το Master με τίτλο: «Διαμεθοδικές Κοινωνικές Παρεμβάσεις σε καταστάσεις κρίσης στην Οικογένεια και σε Μετακινούμενους Πληθυσμούς» στο ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ, Σχολή Επιστημών Υγείας. Παρακολούθησε και απέκτησε το ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης (ΕΠΠΑΙΚ), στην Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης ΑΣΠΑΙΤΕ. Εκπαιδεύτηκε στη Γραφή και Ανάγνωση Τυφλών BRAILE όπου πιστοποιήθηκε από το Κέντρο Εκπαιδεύσεως και Αποκαταστάσεως Τυφλών. Ακόμη, είναι κάτοχος του Diploma in Coaching with NLP.

Τα τελευταία χρόνια έχει εργαστεί στο πεδίο του αντικειμένου της με διάφορες πληθυσμιακές ομάδες, όπως παιδιά, φοιτητές, γονείς, πρόσφυγες, τρίτη ηλικία καθώς και άτομα που αντιμετωπίζουν προκλήσεις ψυχικής υγείας. Το επαγγελματικό της ταξίδι σημαδεύτηκε από σημαντικές συνεργασίες, καθεμία από τις οποίες συμβάλλει στο εύρος της εμπειρίας της.

Τα παιδιά αποτελούν σημείο αναφοράς για την ίδια καθώς με το πέρας των χρόνων κατάλαβε πόσο σπουδαίο έργο μπορεί να πραγματοποιηθεί γύρο από αυτήν την πληθυσμιακή ομάδα τόσο για το ίδιο το παιδί όσο και για το ευρύτερο περιβάλλον που το περικλείει. Η ψυχοκοινωνική ανάπτυξη των παιδιών στο σχολείο κατά τα πρώτα χρόνια της ζωής τους παίζουν σημαντικό ρόλο για την εξέλιξη τους.

 Η φιλοσοφία του Play and Learn με την βιωματική εκπαίδευση, την χρήση της Αγγλικής γλώσσας, την παιδοκεντρική μέθοδο, η δυνατότητα να «αγκαλιάζει» παιδιά από όλο τον κόσμο στα πρώτα τους βήματα και πολλές άλλες καινοτομίες που προσφέρει ήταν μονόδρομος για την συνεργασία αυτή και την συμβολή της στο θεσμό αυτό.

«Έχε το νου σου στο παιδί, γιατί αν γλιτώσει το παιδί, υπάρχει ελπίδα!»

Μίκης Θεοδωράκης

 

NEWSLETTER

Λάβετε νέα μας και ενημερωθείτε για τις μελλοντικές εκδηλώσεις μας

Όνομα είναι υποχρεωτικό
Email είναι υποχρεωτικό
είναι υποχρεωτικό