Play & Learn - A Creative learning experience

Οι Εκπαιδευτές μας

Η ομάδα των εκπαιδευτών του Play & Learn εκπαιδεύονται με συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα βασισμένο στις αξίες και στη φιλοσοφία του Play & Learn. Η πρώτη εκπαίδευση στο Play & Learn διαρκεί 1 μήνα. Στη συνέχεια ανανεώνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα με in servive training στο Play & Learn. 

Η Αγάπη Λιαπάκη είναι η Διευθύντρια του Play & Learn. Είναι Νηπιαγωγός, κάτοχος ΜΑ in Arts in Music Education, 2ου επιπέδου Orff και Διπλώματος για τη Διεύθυνση Κέντρων Προσχολικής Αγωγής.

Δούλεψε ως εκπαιδευτικός στην Αμερική με παιδιά ηλικίας 2 έως 16 χρόνων και εργάστηκε σε ιδιωτικά σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με διαφορετικές εκπαιδευτικές φιλοσοφίες: Μοντεσσοριανά, Ακαδημαϊκά, Μουσικά και σχολεία εμπνευσμένα από το Reggio Emilia της Ιταλίας αλλά και σχολεία της Ελληνικής Ομογένειας. Επίσης εργάστηκε ως Διευθύντρια Κέντρου Προσχολικής Αγωγής για λογαριασμό της φαρμακευτικής εταιρείας Bristol-Myer Squibb and Bright Horizons (100 καλύτερες εταιρίες στην Αμερική) καθώς και Σχολική Σύμβουλος για το University of Memphis.

Το 2009 επέστρεψε στην Ελλάδα μετά από 13 χρόνια εργασίας στην Αμερική. Βραβεύτηκε στη Σουηδία από την ΟΜΕΠ (Παγκόσμιο Οργανισμό Προσχολικής Αγωγής) για τη συνεισφορά της στην εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη. Η δράση της για τον Κοινωνικό Αποκλεισμό βραβεύτηκε επίσης μέσω πανελληνίου διαγωνισμού για τον κοινωνικό αποκλεισμό από την Ελληνική Υπηρεσία Υποστήριξης για το E-twinning (Ευρωπαϊκή δράση του προγράμματος Διά Βίου Μάθησης).

To Play & Learn γεννήθηκε στη σκέψη της πολλά χρόνια πριν την υλοποίησή του. Οι συναναστροφές που είχε με παιδιά και γονείς από όλο τον κόσμο καθώς και οι γλωσσικές εμπειρίες με αλλόγλωσσες οικογένειες διαμόρφωσαν τη φιλοσοφία της. Πιστεύει ότι στις μικρές ηλικίες η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας γίνεται με αβίαστο τρόπο. Όλα τα παιδιά ανεξαρτήτου κουλτούρας παίζουν και μαθαίνουν στην ίδια γλώσσα, τη Γλώσσα του Παιχνιδιού. Τα αγγλικά αλλά και κάθε γλώσσα είναι ένας από τoυς τρόπους που τα παιδιά εξοικειώνονται και μαθαίνουν στο σχολικό περιβάλλον. Στο Play & Learn η εμκάθηση των αγγλικών είναι το μέσο για την ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών.

Το 2011 δημιούργησε το Play & Learn- Μαθαίνω Αγγλικά Παίζοντας (Κέντρο Ξένων Γλωσσών) και το 2016 το Play & Learn Preschool (Κέντρο Προσχολικής Αγωγής) για να βοηθήσει ταπαιδιά να αναπτύξουν το αυτοσυναίσθημά τους και να μεγαλώσουν καλλιεργώντας την κριτική τους ικανότητα μέσα από την εκμάθηση των αγγλικών!

 

Η Ιωάννα Σωμαρακάκη σπούδασε στο Παιδαγωγικό τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης. Έχει παρακολουθήσει ετήσιο επιμορφωτικό πρόγραμμα στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών,  όπου εξειδικεύτηκε μεταξύ άλλων σε μαθησιακές δυσκολίες και αναπτυξιακές διαταραχές  όπως ο Αυτισμός, το σύνδρομο Asperger, η Διάσπαση Προσοχής και η Δυσλεξία.  Κατέχει επίσης, πιστοποιητικό  γνώσης του συστήματος Γραφής και Ανάγνωσης Τυφλών Braille,  από το Κέντρο Εκπαιδεύσεως και Αποκαταστάσεως Τυφλών Ελλάδος (ΚΕΑΤ).

Σπουδάζει θεατρικό παιχνίδι,  στο εργαστήριο Παιδαγωγικής Θεάτρου και Θεατρικού Παιχνιδιού με δάσκαλο  το Λάκη Κουρετζή και ενδιαφέρεται για οτιδήποτε είναι δυνατόν να διευρύνει τις γνώσεις και τις εμπειρίες της στην Παιδαγωγική επιστήμη.

Το Play & Learn είναι για την ίδια ένα ολοκαίνουριο, συναρπαστικό ταξίδι γνώσης, χαράς και παιχνιδιού,  με γνώμονα την ανακαλυπτική-βιωματική μάθηση και με έμφαση στα ενδιαφέροντα και τις μοναδικές ικανότητες των φανταστικών λιλιπούτειων φίλων της. 

 

  H Ειρήνη Βασιλάκη είναι απόφοιτη του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης. Η ενασχόληση της με τη διδασκαλία των μικρών παιδιών ξεκίνησε κατά τη διάρκεια των πρώτων χρόνων στο Πανεπιστήμιο, αφού έκανε την πρακτική της άσκηση σε διάφορα νηπιαγωγεία της Κρήτης. Πολύ γρήγορα παρακολούθησε διεθνή και πανελλήνια επιμορφωτικά σεμινάρια, κυρίως στον τομέα της Εξελικτικής Ψυχολογίας και της Σχολικής Ψυχολογίας. Βιωματικά σεμινάρια από το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης, καθώς και από το ΚΕ.ΘΕ.ΣΥ με γνώμονα την οριοθέτηση συμπεριφοράς, τις μαθησιακές δυσκολίες και τη δυσλεξία, συνέβαλλαν στην καλύτερη κατανόηση και στην κατάλληλη διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς των παιδιών.

  Φέτος ολοκλήρωσε το ετήσιο επιμορφωτικό πρόγραμμα «Μαθησιακές Δυσκολίες: εξειδίκευση σε σταθμισμένα ψυχομετρικά εργαλεία και στο σχεδιασμό προγραμμάτων παρέμβασης» από το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, τμήματος Ειδικής Αγωγής, όπου εξειδικεύτηκε μεταξύ άλλων σε μαθησιακές δυσκολίες και αναπτυξιακές διαταραχές, όπως είναι η Διάσπαση Προσοχής και η Δυσλεξία, αλλά και στη χορήγηση ψυχομετρικών εργαλείων.

   Το Play & Learn είναι μια μοναδική εμπειρία γνώσης και μάθησης για τη βιωματική-ολόπλευρη ανάπτυξη των μικρών παιδιών μέσα από διαδραστικές αισθητηριακές δραστηριότητες που πλαισιώνουν την εκπαιδευτική αυτή διαδικασία. Είναι ένα κίνητρο να αποτελέσει μια ξεχωριστή πηγή έμπνευσης, δημιουργίας και αγάπης τόσο για την ίδια όσο και για τους μικρούς της μαθητές.

 

 

Η Μαρία Μπαλταδάκη σπούδασε Literary Studies in English στο Πανεπιστήμιο του Luton στη Μ. Βρετανία και, συνέχισε με Μεταπτυχιακό στη Δίγλωσση Μετάφραση στο Πανεπιστήμιο του Westminster. Έχει εργαστεί διδάσκοντας αγγλικά διαφορετικών επιπέδων, έχοντας από πολύ νεαρούς μαθητές έως και ενήλικες για αρκετά έτη. Επίσης, έχει παρακολουθήσει μαθήματα Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας για 4 χρόνια.

 Το 2014 παρακολούθησε ένα πρόγραμμα ενός έτους για την απόκτηση Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας από το Παιδαγωγικό τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ρεθύμνου καθώς της αρέσει να μαθαίνει και να «εκσυγχρονίζει» τις ικανότητές της διαρκώς. Συγκεκριμένα, η πτυχιακή της είχε να κάνει με το μαγικό, πολυδιάστατο κόσμο των παραμυθιών (κλασσικών αγγλικών, σύγχρονα διασκευασμένων & ελληνικών παραδοσιακών) και τα οφέλη που μπορεί να έχουν στις ψυχές των παιδιών σε ψυχολογικό, γνωστικό και παιδαγωγικό επίπεδο. Στόχος της ήταν να καταδείξει τη σημασία αφήγησης και/ή ανάγνωσης παραμυθιών στη σύγχρονη σχολική πραγματικότητα και να αναδείξει ευέλικτους και εύχρηστους τρόπους, με τους οποίους μπορεί ο εκπαιδευτικός να τα προσεγγίσει.

Ο βιωματικός τρόπος προσέγγισης του Play and Learn και η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας μέσα από ένα «καλειδοσκόπιο» παιδικών διδακτικών δραστηριοτήτων, ειδικά προσαρμοσμένων για τις ηλικίες των παιδιών αποτελούν άλλη μια ενδιαφέρουσα, παιδαγωγική πρόκληση που θα χαρεί να φέρει σε πέρας με μοναδικό γνώμονα την αγάπη της για τα παιδιά και τη διδασκαλία.  

 

Η Στέλλα Βρέντζου είναι απόφοιτη Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης. Το παρόν χρονικό διάστημα πραγματοποιεί Μεταπτυχιακές Σπουδές πάνω στην Ειδική Εκπαίδευση στο Πανεπιστήμιο Frederick.  Έχει παρακολουθήσει επιμορφωτικά σεμινάρια όπως, Ψυχοπαιδαγωγικές παρεμβάσεις για παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας, Ψυχοπαιδαγωγικής προσέγγισης  της αναπηρίας, Παιδαγωγικών Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, Νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση καθώς επίσης έχει υπάρξει μέλος της ερευνητικής ομάδας  του Πανεπιστήμιού Κρήτης. Έχει ασχοληθεί με την δημιουργική απασχόληση νηπίων και με την εθελοντική παράλληλη στήριξη σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Το Play and Learn  είναι για την ίδια μια πρωτόγνωρη εμπειρία που ανυπομονεί να βιώσει μαζί με τα παιδιά, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς. Αν υποθέσουμε ότι όλα στην ζωή ξεκινάνε από την εκπαίδευση τότε όλα στο Play and Learn ξεκινάνε από το παιχνίδι. Το πρωταρχικό εργαλείο γνώσης για κάθε παιδί, μέσα από το οποίο διδάσκεται με  ένα βιωματικό τρόπο η αξία της συμμετοχής, της προσφοράς, της αποδοχής, της υπακοής και της δημιουργικότητας.

 

Η Ευτυχία Συντυχάκη σπούδασε English Language and Literature στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και διδάσκει αγγλικά σε διαφορετικά επίπεδα και ηλικίες από το 2010.

      Το 2011 πήρε μέρος σε ένα εθελοντικό πρόγραμμα διδασκαλίας Αγγλικών στην Ιταλία. Στόχος του προγράμματος ήταν η κατανόηση κοινωνικών φαινομένων όπως η ισότητα ανάμεσα στα δύο φύλα, η πρόληψη του AIDS και η βοήθεια που μπορούμε να δώσουμε στα παιδιά για να εξαλειφθεί η πείνα και η  φτώχια στην Αφρική. Η διδασκαλία γινόταν μέσα από παιχνίδια λέξεων, θεατρικό παιχνίδι, τραγούδι  και ζωγραφική.

     Από τον Νοέμβριο του 2016 ως και τον Φεβρουάριο του 2017  παρακολούθησε το  εξ αποστάσεως  πρόγραμμα «Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και Μαθησιακές Δυσκολίες» του Αριστοτελείου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης, στο οποίο σε συνεργασία με συναδέλφους, παρουσίασε ένα ολοκληρωμένο πλάνο διδασκαλίας  γραμματικών φαινομένων και έκθεσης για τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Εκεί διδάχτηκε ότι η εκπαιδευτική διαδικασία οφείλει να γίνεται με απλό, βιωματικό και χαρούμενο τρόπο.

          To Play and Learn έχει σαν βασικό χαρακτηριστικό αυτό τον βιωματικό τρόπο εκμάθησης της ξένης γλώσσας που μέσα από δραστηριότητες, κατασκευές και τραγούδια καταφέρνει να κάνει τα παιδιά να αγαπήσουν την Αγγλική Γλώσσα. Ένα καινούριο ταξίδι ξεκινά γεμάτο πολλές εμπειρίες, προκλήσεις και κυρίως όμορφες στιγμές με τα παιδιά!