Play & Learn - A Creative learning experience
Just for parentsΗ άλλη όψη της διατροφής

Παιδικός Σταθμός- Play & Learn Preschool

Το ΠΡΩΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ του Παιδικού Σταθμού "Play & Learn Preschool" απαρτίζεται από 2 τάξεις των 12 παιδιών ηλικίας 2.5-4.5 χρόνων τους Young Learners και τους Young Learners.

Το καθημερινό μας πρόγραμμα λειτουργεί από τις

  • 8:00π.μ.-12:00μ.μ. ή
  • 8:00-3:30μ.μ. 

O Παιδικός Σταθμός Play & Learn Preschool βρίσκεται στην οδό Λευκωσίας 27, δίπλα στο Jumbo.

 

Η Φιλοσοφία

Στο Play & Learn Preschool πιστεύουμε ότι κάθε παιδί ξέρει να εξερευνά, να ανακαλύπτει και να δημιουργεί. Στο πρόγραμμα μας έχουμε οδηγό μας το παιχνίδι σε όλες του τις μορφές.

Yποστηρίζουμε το παιδοκεντρικό πρόγραμμα του Reggio Emilia και εμπιστευόμαστε  τη διαφορετικότητα του κάθε παιδιού και της οικογένειά τους. Με γνώμονα τη δυναμική του κάθε παιδιού καλλιεργούμε την ομαδικότητα σε ένα περιβάλλον που σέβεται τη φύση.

 

Το πρόγραμμα

Το εκπαιδευτικό προόγραμμα του Play & Learn Preschool  είναι βασισμένο στις αρχές του σεβασμού και της ευθύνης. Στηρίζεται στην ενδογενή και αυθόρμητη ανάγκη των παιδιών για εξερεύνηση και επιτρέπει ένα αυτο-καθοδηγούμενο πρόγραμμα σπουδών. Σε ένα ασφαλές περιβάλλον με οδηγό μας την ελεύθερη έκφραση μέσα από το αγγλικό βιωματικό παιχνίδι , μαθαίνουμε να μοιραζόμαστε, να χρησιμοποιούμε τα λόγια μας και να παίζουμε με ομαδικά παιχνίδια ελεύθερα και οργανωμένα...και όλα αυτά στα αγγλικά. Στην περίπτωση όμως του Play & Learn Preschool η αγγλική γλώσσα γίνεται το μέσο και όχι ο αυτοσκοπός!

Το πρόγραμμα του Παιδικού Σταθμού είναι ειδικά εμπλουτισμένο με ιδιαίτερες δραστηριότητες που βοηθούν μεταξύ άλλων στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησης και αυτοεκτίμησης του παιδιού, όπως το MitzvahT ree το All about me, Handwriting withoutT ears και μουσική στα αγγλικά με κιθάρα: Music and Movement.

 Το πρόγραμμα είναι ακόμα βασισμένο στην υποστήριξη των εκπαιδευτικών και των γονέων, οι οποίοι δημιουργούν μια κοινότητα ενηλίκων που υποστηρίζει τη μάθηση των παιδιών.

 

Τι είναι η Reggio Emilia φιλοσοφία

 Στο Reggio Emilia της Βόρειας Ιταλίας παρουσιάστηκε μια πρωτοποριακή και καινοτόμος μέθοδος προσχολικής αγωγής στις αρχές της δεκαετίας του 1960 που πήρε και την ομώνυμη ονομασία. Όλοι οι βρεφονηπιακοί και παιδικοί σταθμοί καθώς και τα Νηπιαγωγεία της περιοχής, ακολουθούθησαν την εκπαιδευτική φιλοσοφία του Loris Malaguzzi. Αυτή η φιλοσοφία του έγινε γνωστή ως η προσέγγιση του Reggio Emilia, την οποία πολλά προγράμματα προσχολικής ηλικίας σε όλο τον κόσμο έχουν υιοθετήσει. Τις προηγούμενες δύο δεκαετίες, αρκετά σχολεία Reggio Emilia έχουν αποσπάσει σημαντικές διακρίσεις παγκοσμίως, λαμβάνοντας βραβεία, όπως το LEGO Prize, το Hans Christian Andersen Prize και τιμητική διάκριση από το Kohl Foundation. Σήμερα, σχολεία σε όλο τον κόσμο (ανάμεσά τους και σχολεία σε 30 Αμερικάνικες Πολιτείες), χρησιμοποιούν τη μέθοδο Reggio.

 

Σχέση παιδιών,γονέων και παιδαγωγών

 Η ομαδικότητα, η συνεργασία και η αμφίδρομη επικοινωνία αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της φιλοσοφίας μας. Ο παιδαγωγός χτίζει σχέσεις εμπιστοσύνης και αλληλεγύης με το κάθε παιδί και κάθε γονέα, σε ένα κλίμα διαλόγου και «ακούειν». Η συμμετοχή των γονέων είναι απαραίτητη σε διάφορες πτυχές του εκπαιδευτικού προγράμματος. Οι γονείς και οι παιδαγωγοί θεωρούνται συνεργάτες και συνοδοιπόροι στην εκπαιδευτική διαδικασία.

 

Ο παιδαγωγός σαν μέντορας και οδηγός

Ο ρόλος μας ως παιδαγωγοί είναι να παρατηρούμε τα παιδιά, να ακούμε τις ερωτήσεις τους, τις ιστορίες τους, να βρίσκουμε τι τα ενδιαφέρει και στη συνέχεια να ενισχύουμε το παιχνίδι τους για να μπορέσουν τα παιδιά να ανακαλύψουν σε βάθος τα ενδιαφέροντά τους.  Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα δεν είναι φτιαγμένο από πριν. Τα projects αναδύονται από το ενδιαφέρον των παιδιών και είναι μακρόπνοα.

 

Το περιβάλλον

Το περιβάλλον είναι σχεδιασμένο στις αρχές του σεβασμού και της ευθύνης. Με λιτές και απλές γραμμές και χρώματα το Play & Learn Preschoοl είναι η προέκταση του σπιτιού του παιδιού και έχει σχεδιαστεί να θυμίζει πολλά από το σπίτι του. Φωτογραφίες από την οικογένειά του ή υλικά ή εργαλεία, όπως αληθινά κουτάλια, ή παπούτσια και ρούχα παιδικά δημιουργούν ένα γνώριμο περιβάλλον στο παιδί.

Ο εξωτερικός χώρος είναι σχεδιασμένος με γνώμονα το σεβασμό στη φύση: η τσουλήθρα, οι ρόδες, η άμμος, ξύλα και άλλα φυσικά, μουσικά υλικά γίνονται στόχοι καθημερινής εξερεύνησης και ανακάλυψης.

 

“Οι εκατό υπάρχουν...” Loris Malaguzzi

Το παιδί αποτελείται από εκατό.
Το παιδί έχει εκατό γλώσσες,
εκατό χέρια, εκατό σκέψεις,
εκατό τρόπους σκέψης, παιχνιδιού, ομιλίας.
Εκατό, πάντα εκατό τρόπους
να ακούει, να θαυμάζει, να αγαπά.
Εκατό χαρές για
να τραγουδά και να καταλαβαίνει.
Εκατό κόσμους να ακακαλύπτει.
Εκατό κόσμους  να εφευρίσκει.
Εκατό κόσμους να ονειρεύεται.
Το παιδί έχει εκατό γλώσσες
(και εκατό, εκατό, εκατό ακόμη…)
Αλλά του κλέβουν τις ενενήντα εννιά.
Το σχολείο και ο πολιτισμός
διαχωρίζουν το κεφάλι από το σώμα.
Λένε στο παιδί:
να σκέφτεται χωρίς τα χέρια,
να τα καταφέρνει χωρίς το μυαλό,
να ακούει και να μη μιλάει,
να καταλαβαίνει χωρίς να χαίρεται,
να αγαπάει και να θαυμάζει
μόνο το Πάσχα και τα Χριστούγεννα.
Λένε στο παιδί:
να ανακαλύψει έναν κόσμο που ήδη υπάρχει.
Και από τις εκατό
του κλέβουν τις ενενήντα εννιά.
Λένε στο παιδί:
ότι η εργασία και το παιχνίδι,
η πραγματικότητα και η φαντασίωση,
η επιστήμη και η φαντασία,
ο ουρανός και η γη,
η λογική και το όνειρο,
είναι πράγματα που δεν ταιριάζουν.
Και έτσι λένε στο παιδί
ότι οι εκατό γλώσσες δεν υπάρχουν.

Το παιδί λέει:
Αποκλείεται!!! Οι εκατό υπάρχουν